Page 6 of 6

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 10 Apr 2019, 18:00
by AsiaBergamini94
Another day without information...

You guys have some news?

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 10 Apr 2019, 18:09
by ArthurK6
Nope, nothing.
I am thinking about sending them an e-mail tomorrow. Just want to know when could we get any info.

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 10 Apr 2019, 18:53
by AsiaBergamini94
ArthurK6 wrote:Nope, nothing.
I am thinking about sending them an e-mail tomorrow. Just want to know when could we get any info.


I was thinking about doing the same...

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 11 Apr 2019, 15:11
by Ellie
AsiaBergamini94 wrote:
ArthurK6 wrote:Nope, nothing.
I am thinking about sending them an e-mail tomorrow. Just want to know when could we get any info.


I was thinking about doing the same...



Did you guys write it, in the end?

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 11 Apr 2019, 15:46
by ArthurK6
Yep, I did write them this morning.
No answer to my e-mail :(

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 15 Apr 2019, 07:30
by mario_meissner
Still no news? Kinda annoying that they keep people in the limbo for so long. :/

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 15 Apr 2019, 07:34
by AsiaBergamini94
Nope nothing new here :(
No new selected members either, so this means that no one else has found the forum or that they didn't select anyone else after the first round...

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 15 Apr 2019, 09:54
by hidesagred97
mario_meissner wrote:Still no news? Kinda annoying that they keep people in the limbo for so long. :/

We waited from 9th April to 25th April last year:S

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 15 Apr 2019, 11:41
by ArthurK6
No info here too :/

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 15 Apr 2019, 12:15
by AsiaBergamini94
hidesagred97 wrote: We waited from 9th April to 25th April last year:S


Other 10 days of hell :cry:

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 15 Apr 2019, 16:15
by hidesagred97
I have just received the definitive rejection email.

This is the end for me guys. This was the last year I could apply since I will finish my master studies this year. I wont do a PhD, but maybe, I will do another master studies< course in the future.

Mr Airdawg, I dont feel so good...

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 15 Apr 2019, 16:37
by ArthurK6
I just received it too :(
Only one placement from 30-41 company has been filled. Damn sad

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 15 Apr 2019, 16:43
by AsiaBergamini94
ArthurK6 wrote:I just received it too :(
Only one placement from 30-41 company has been filled. Damn sad

Unfortunately I applied for one of them :(

Sorry @hidesagred97, maybe there are other oppurtunities, like a normal internship or other type of works!
But yeah, it sucks not to be chosen :cry:

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 15 Apr 2019, 17:28
by hidesagred97
Yes,it sucks. But there is other ways to go to Japan. At least, someone got that internship.

For all selected. Congratulations! I hope to read your blogs (if you make one)

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 16 Apr 2019, 10:45
by mario_meissner
Sorry to hear that no-one else has been selected.
There's many more ways to go to Japan, so don't lose your motivation!
I'll definitely write a blog, so you can look forward to that!

Re: VinJ 19/20 applicants

Posted: 28 May 2020, 12:48
by Giulia_F
Hi! I'm a selected student for VIJ20. Is there anybody who have been selected for VIJ19 I can ask a question to? Thank you so much! (it's nothing crazy I promise haha)